This site uses cookies. By continuing to browse the site, you agree to our use of cookies. Find out more about cookies.
Skip to main content
La Région vous donne la parole's official logo
  • English Choisir la langue Choose language
    • Français
Sign Up Sign In
  • Home
  • Processes
  • Aide

Concertation 2022 sur la ligne TER Bordeaux Mont-de-Marsan

#TERConcertations Ligne 45

Phase 3 of 3
Mise en ligne des comptes rendus 01/09/2022 - 31/12/2022
Process phases
  • The process
  • Proposals
  • Meetings
  • Page
chevron-left Back to list

Durée trajet à améliorer

Avatar: A40 A40
03/05/2022 18:33  
Des arrêts à St Martin d’Oney, Ygos ou selon les horaires, aucun passager ne monte ni ne descend… parfois 1 ou 2 personnes …n’est-il pas possible de prévoir des trains avec plus d’arrêts et d’autres avec moins d’arrêts afin de proposer des durées de trajets plus réduites sur certains horaires? 1h30 pour faire Mont-de-Marsan-Bordeaux en train en 2022 : normal ?
#TERConcertations
  • Filter results for category: Confort Confort
Reference: decidim-PROP-2022-05-3453
Version number 1 (of 1) see other versions
Check fingerprint

Fingerprint

The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.

Value: 23c3a28d2f7ead935b9ef9e47a91aa2709048c675e28a6dc4f7696b80485ac82

Source: {"body":{"fr":"Des arrêts à St Martin d’Oney, Ygos ou selon les horaires, aucun passager ne monte ni ne descend… parfois 1 ou 2 personnes …n’est-il pas possible de prévoir des trains avec plus d’arrêts et d’autres avec moins d’arrêts afin de proposer des durées de trajets plus réduites sur certains horaires? 1h30 pour faire Mont-de-Marsan-Bordeaux en train en 2022 : normal ?\ngid://development-app/Decidim::Hashtag/1/_TERConcertations"},"title":{"fr":"Durée trajet à améliorer "}}

This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.

Share:

link-intact Share link

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participez.nouvelle-aquitaine.fr/processes/CL07-2022/f/349/proposals/3453/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participez.nouvelle-aquitaine.fr/processes/CL07-2022/f/349/proposals/3453/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Report inappropriate content

Is this content inappropriate?

Reason

1 comment

Order by:
  • Older
    • Best rated
    • Recent
    • Older
    • Most discussed
Avatar: DUMAS DUMAS
04/05/2022 21:00
  • Get link Get link

Oui c'est normal, il faut voir le ter comme un bus et non un LGV; son rôle est de faire du service public pour tous et non pour une partie seulement.
Au prix de l'essence,..., il faut être solidaire

Loading comments ...

La Région vous donne la parole
  • Conditions d'utilisation et politique de confidentialité
  • Download Open Data files
  • La Région vous donne la parole at Facebook Facebook
  • La Région vous donne la parole at Instagram Instagram
  • La Région vous donne la parole at YouTube YouTube
Decidim Logo
Creative Commons License
Website made by Open Source Politics with the decidim free software.

Confirm

OK Cancel

Please sign in

Sign up

Forgot your password