This site uses cookies. By continuing to browse the site, you agree to our use of cookies. Find out more about cookies.
Skip to main content
La Région vous donne la parole's official logo
  • English Choisir la langue Choose language
    • Français
Sign Up Sign In
  • Home
  • Processes
  • Aide

Concertation 2024 sur les lignes TER du Lot et Garonne

#TERConcertations Ligne 44

Phase 3 of 3
Mise en ligne des comptes rendus 01/09/2024 - 31/12/2024
Process phases
  • The process
  • Proposals
  • Page
chevron-left Back to list

Communication verbale / comportement de certains agents

Avatar: Irek Irek
09/03/2024 09:30  
Bonjour,
Sensibiliser (certains !) contrôleurs et agents sur les quais sur la communication plus positive et plus "humaine":
- Améliorer la tolérance et jugement humain en cas de pbs (ex. personne âgée qui a des difficulté d'acheter billet à la borne et qui doit payer une amende, le pb technique avec la carte / billet sur téléphone )
- Réponses presque méprisantes du type "SNCF ne garantit pas les horaires ni les correspondances" en cas de retard
- Réponses du type "c'est votre faute, vous avez voulu la concurrence"
- Réponse "c'est pas ma faute c'est la direction/Etat/Region/syndicats/sncf reseau/horairistes/tempete/etc etc"
  • Filter results for category: Information voyageurs Information voyageurs

List of Endorsements

Avatar: Lagardère L. Lagardère L.
Avatar: Julien Julien
Avatar: Marc Marc
Reference: decidim-PROP-2024-03-4559
Version number 1 (of 1) see other versions
Check fingerprint

Fingerprint

The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.

Value: aec83941c12c2d67108a606200271a6b4ecfc159d908f474771548ce1501680f

Source: {"body":{"fr":"Bonjour,\nSensibiliser (certains !) contrôleurs et agents sur les quais sur la communication plus positive et plus \"humaine\":\n- Améliorer la tolérance et jugement humain en cas de pbs (ex. personne âgée qui a des difficulté d'acheter billet à la borne et qui doit payer une amende, le pb technique avec la carte / billet sur téléphone )\n- Réponses presque méprisantes du type \"SNCF ne garantit pas les horaires ni les correspondances\" en cas de retard\n- Réponses du type \"c'est votre faute, vous avez voulu la concurrence\"\n- Réponse \"c'est pas ma faute c'est la direction/Etat/Region/syndicats/sncf reseau/horairistes/tempete/etc etc\""},"title":{"fr":"Communication verbale / comportement de certains agents"}}

This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.

Share:

link-intact Share link

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participez.nouvelle-aquitaine.fr/processes/TER-2024-Lot-et-Garonne/f/457/proposals/4559/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participez.nouvelle-aquitaine.fr/processes/TER-2024-Lot-et-Garonne/f/457/proposals/4559/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Report inappropriate content

Is this content inappropriate?

Reason

0 comments

Order by:
  • Older
    • Best rated
    • Recent
    • Older
    • Most discussed

Loading comments ...

La Région vous donne la parole
  • Conditions d'utilisation et politique de confidentialité
  • Download Open Data files
  • La Région vous donne la parole at Facebook Facebook
  • La Région vous donne la parole at Instagram Instagram
  • La Région vous donne la parole at YouTube YouTube
Decidim Logo
Creative Commons License
Website made by Open Source Politics with the decidim free software.

Confirm

OK Cancel

Please sign in

Sign up

Forgot your password